Entitats

2. PESSEBRE DELS MUNTANYENCS AL CIM DEL PUIGSOLER

3. L'ASSOCIACIÓ DE GENT GRAN DE L'ESPLAI INFORMA

L'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA CANTA NADALES AL CARRER

L'Escola Municipal de Música va celebrar l'arribada del Nadal, d'una manera especial, amb els alumnes de llenguatge de l'escola. El dia 17 de desembre a la tarda, va sortir a cantar nadales pels carrers més cèntrics de la nostra població amb els alumnes de 6 a 8 anys, i el dia 18 a la tarda amb els alumnes de 9 a 12 anys; tots ells ben equipats amb bufandes i gorres pel cap. Les peces eren cançons tradicionals que havien estat treballant a la classe de Conjunt Coral.

L'escola va voler així, contribuir a l'ambient nadalenc d'aquestes dates i felicitar les festes als santvicentins, amb les cançons i unes felicitacions impreses per l'ocasió i compartir també, un concert obert a tothom, amb el millor que sabem fer; MÚSICA!

ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA

PESSEBRE DELS MUNTANYENCS AL CIM DEL PUIGSOLER

El diumenge 21 de desembre d'aquest passat 2003, seguint la tradició, vàrem pujar al Cim del Puigsoler. Una bona colla d'excursionistes d'edats diverses entre elles algun de molt jove (4 anys), acompanyats dels avis i algun que altre avi o àvia de setanta i escaig d'anys van donar la nota pintoresca a la sortida d'enguany. A les 7'45 es va realitzar la trobada, concretament davant del Centre Excursionista, a tota aquesta colla els feia molta il·lusió el pujar al Puigsoler, el cim més alt del nostre terme municipal des d'on, si fa una mica de bon temps es poden contemplar una gran quantitat de panoràmiques ben espectaculars i molt boniques. Per a alguns era la primera vegada que hi pujaven per a d'altres no era pas la primera vegada, però tots amb una gran il·lusió vàrem sortir a les 8 hores del nostre local social, amb una bona temperatura, alegria i optimisme enfilàvem cap a Vallhonesta. Els de davant que són els que més marxa portaven eren la colla de sempre, que un cop arribada el començament de la carena ja no la deixen fins arribar al cim; no els fa por ni la última pujada dreta i relliscosa destrossada per l'aigua i les motos ni passa per el Puig petit ni el fred quan en fa. Els que no caminem tant potser gaudim més del paisatge i també d'alguna drecera per estalviar-nos alguna que altra pujada i baixada, també podem fer alguna petita volta per pujar pel darrera que és mes fàcil i menys dret.

Aquest any sembla que s'ha batut rècords d'assistència; entre cinquanta i seixanta persones de totes les edats és la quantitat de persones assistents que s'hi contemplen. Un cop dalt del Cim, quina va ser la sorpresa quan vàrem trobar al Xavi i al Lluïs, que ens donaven els bons dies, ja que havien passat la nit al ras fen bivac dalt del Puigsoler com en els bons temps. Quan tots érem a dalt, la gent del Centre va començar a treballar de valent, per repassar les destrosses fetes durant l'any, una bona feina feta amb rapidesa i efectivitat deixaven els dos pessebres que hi ha preparats per aguantar un any mes. Tothom volia signar el llibre de visites i fins i tot alguns hi varen escriure uns versos prou bonics i adients. Un cop es van calmar els ànims i el bullici per ser al Cim del Puigsoler, es va procedir a col·locar a tot al personal per fer la foto de rigor que procedeix a recordar i deixar constància d'una diada tan assenyalada per el nostre Centre Excursionista.

Al baixar de cara avall, ningú s'encallava i un bon tros del camí es va fer cantant cançons típiques de la nostra terra, semblava que ja s'ensumava la flaire de l'esmorzar de muntanya que el Marc, la Conxita i l'Alfred entre d'altres ja tenien apunt per tots el que anàvem arribant. Molta xerinola, un bon esmorzar de muntanya que no hi ha faltat de res, però a l'hora de tornar una colla tirà cap a Sant Jaume, d'altres cap un altre indret i els altres ha recollir els estris i a marxar del lloc com si res hagués passat.

L'ASSOCIACIÓ DE GENT GRAN DE L'ESPLAI INFORMA

La nova junta de l’Esplai va ser escollida el passat dia 22 de gener. / JORDI LARGOL'Associació de Gent Gran de l'Esplai informa que una vegada portades a terme les eleccions del dia 22 de gener, els càrrecs de la nova junta són els següents:

- PRESIDENT: Valentí Cirera Navarro
- SOTS-PRESIDENTA: Maria Carrascal Redondo
- SECRETARI: Esteve Lafont Ricart
- TRESORERA: Carme Tapia Muñoz
- VOCAL: Elvira Claret Fíguls
- VOCAL: Antònia Ribera Marigot
- VOCAL: Dolores Tenesa Sabater

L'esmentada junta dóna les gràcies a tots els socis que han dipositat la seva confiança donant-los el seu vot.